6. tammikuuta 2015

Suvi kävi kylässä


Viime viikonloppuna täällä mun ja kanien luona oli vieraita nimittäin Suvi ja hänen kani Nikita! Eihän tätä ollutkaan odotettu kuin viime kesästä asti, jolloin Suvi viimeksi kävi täällä. Meillä oli tosi mukavaa, kun oli paljon juteltavaa ja tekemistä. Nyt olen koko päivän (ja eilisen illan) editoinut tuosta viikonlopusta videota, joten pistän sen tähän alle pitkien selittelyiden sijaan.



p.s. Jos joku miettii, miksi video on Meidän viikonloppu 2, kanavaltani löytyy jo toinenkin Meidän viikonloppu -video viime kerrasta.

13 kommenttia

  1. Kiva video! (: Oot kyllä oottanu kauan Suvin jälleennäkemistä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin oon! :D Aika harvassa noin mukavia ihmisiä, jolla kanssa kaneja eli aivan odottamisen arvoista ;).

      Poista
  2. Mä rakastan kun teet videoita! muuten millä editoit sun videot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, että joku tykkää näistä! Antaa aina uutta inspistä kuvata lisää :)) Editoin videoni Windowsin Elokuvatyökalulla eli se ihan perus joka tulee kaikkien (?) läppärien/tietokoneiden mukana, joissa käyttöjärjestelmä on Windows! :)

      Poista
  3. Video oli todella kiva, huomaa että olet editoinnissa kehittynyt viimevideosta!;)

    https://eetu-kani.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että johtuu kehittymisestä. Tähän videoon olen vain käyttänyt aikaa n. 10 kertaa enemmän kuin edelliseen. Piti vähän panostaa, koska tämä tuli myös Suvin blogiin ;D

      Poista
  4. Mulla on ollut tässä joululoman ja sitä ennenkin laiskuus päällä, että en ole jaksanut lukea blogeja. Mut nyt tuli sellane tunne et "PAKKO NYT PÄÄSTÄ LUKEMAAN KANINPÄIVIÄ-BLOGIA!!" Sun blogis on jäänyt mun mieleen tosi kivana ja mielenkiintoisena. Ja edelleen, tää postaus piristi ja tää oli tosi huippu, vaikkei mikään erikoinen ollutkaan. Noh..päätin sitten kiittää sua näistä postauksista. ISO KIITOS ♥

    VastaaPoista
  5. Ja lisään vielä että mukavia & kaneja omistajia. Varsinkaan kun en ole käynyt näyttelyissä tai estekisoissa edes kattelemassa. Kyllä minä monta tunnen mutta ei niitä nyt niin mukaviksi voi sanoa. Ja asunkin täällä pohjosessa, niin eihän täällä niitä tapahtumia edes paljon ole.

    Mut jännä ku tietää kaikkia kanibloggaajia niin tuntuu että se tuntuu että me ollaan vähä niinku "kaveriporukka." Ois tosi kiva mennä johonkin isoon tapahtumaan mihin tulisi kanibloggaajia:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aika tyhjentävä kommentti, mitäs tuohon enää lisäämään :D

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!