16. syyskuuta 2014

Lepää rauhassa, rakas Hertta ♥




 Hertta 25.7.2011-15.9.2014

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

Herttaa ei kukaan sen nähnyt tule unohtamaan ikinä, niin persoonallinen ja upea pakkaus se oli. Kyseessä siis siskoni Venlan kani, joka oli Pepin poikanen (ja Pipsan sisko) eli siis omasta poikueestani, jonka takia kani merkitsee minulle todella paljon. Kaikki tapahtui todella yllättäen ja viikko sitten en olisi voinut ikinä uskoa mitään tällaista. Kuolinsyy luultavasti suolitukos. Sain kokea myös ensimmäisen reissuni eläinlääkäriin. Lepää rauhassa, rakas Hertta. ♥

14 kommenttia

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!