26. heinäkuuta 2014

Kanimaiset synttärikestit

Torstaina 24.7. kanit pääsivät heti aamusta ulos - Peppi ja Pipsa ulkoaitaukseen, Pyry ja Raimo ulkohäkkiin (Pyry yläkertaan ja Raimo alakertaan). Peppi ja Pipsa ovatkin olleet ulkona yötä päivää jo pari vuorokautta, koska kanien sisäaitauksissa on todella kuuma kaikista viilennyskeinoista huolimatta. Kaikkien kanien ulostuontiin varsinainen syy ei ollut kuitenkaan kuumuus vaan minun ja siskonin syntymäpäivät. Ajattelin tuoda kaikki kanit ulos, ettei vieraiden tarvitsisi rampata huoneessani katsomassa kaneja. Tuosta ideastahan kanit vain tykkäsivät!


 Synttärit menivät ihan hyvin. Aamupäivällä kävivät siskoni vieraat, jotka ulkoiluttivat valjaissa Pyryä ja Pipsaa. Pyryä myös syliteltiin paljon ja jokainen tahtoi sitä silitellä. Loppupäivän herra olikin ihan väsynyt kaikesta tuosta huomiosta. Minulla oli myös upein synttärikakku pitkiin aikoihin! Ohjeet löytyi netistä parilta eri sivulta, jos kiinnostaa laittakaa kuvahakuun "rabbit cake". Osaatteko arvata, ketä kaneistani se esittää? ;)


Eilen päivänsankari oli vuorostaan Pipsa (sekä Pipsan sisko Hertta), joka täytti kolme vuotta. Enemmän tyttöjä juhlittiin tänään ja ne saivatkin lahjoja (puuhalaatikot, mineraalikivet, söpön ruokakupin ja herkkutankoja), silityksiä ja huomiota. Juhlitteko te kanienne syntymäpäiviä?

20 kommenttia

  1. Oijoi, mikä kakku! :P Tekisi mieli maistaa!

    VastaaPoista
  2. Oi miten hieno kakku! ja toi sun uusi banneri on tosi hieno!

    VastaaPoista
  3. On kyllä upea kakku! Ja tuo ulkohäkki näyttää tosi kivalta kans :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! On tuo ulkohäkiin kyllä hyvä ja kätevä, vaikka vanha jo onkin :)

      Poista
  4. En nyt pitkään aikaan käynytkään täällä katsomassa, et olisko postausta, mutta nyt tulin täälläkin käymään.

    Ihana kakku! Nam, varmaan oli hyvää!
    Kakku esittää Raimoa. (?)

    Myöhäiset onnittelut kaikille jotka viettivät syntymäpäiviään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kakku esittää Raimoa ;D ja kiitos!

      Poista
  5. Tosi hieno kakku! Ja kiva postaus :)

    VastaaPoista
  6. Weera! Mä poistin mun edellisen googletilin kun sen kans oli ongelmii. Olen siis sen peppikanijalifestyle blogin pitäjä. Ja siis se googletili on poistettu. Mä liityn uuelleen sun lukijaks ja teen uuen bloginki ehkä. En oo viel aivan varma ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvä homma! :) Linkkaa blogisi mulle, kun/jos olet sen tehnyt! ;)

      Poista
    2. Juu mä tein ja sen osote on: ninjaloikkiaa.blogspot.fi :)

      Poista
    3. Juu, meen kattoo! :)

      Poista
  7. Juhlitaan tai oikeastaan sitä päivää kun saatiin kani. Kuinka monta kania sulla on kun oon uus lukia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on neljä kania, joka oikeastaan lukee ja näkyy sivupalkissakin :).

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!