10. kesäkuuta 2014

Pyrykuvia

Tänään kävin ottamassa ulkona muutaman kuvan Pyrystä uudella kamerallani. Olen vielä aika amatööri tämän köytössä, mutta käyttäessä kehittyy! Olen pyrkinyt ottamaan kaikki kuvat itsesäätämilläni asetuksilla, että opin niitäkin käyttämään.

Pyry oli tänään oikein nälkäisellä tuulella (kuten aina) ulkona. Olisin muuten kuvannut Peppiäkin, mutta jouduin ottamaan kuvia yksin -> jonkun olisi täytynyt pitää Pepin hihnasta kiinni. Päädyin siis Pyryyn, joka osaa ulkoilla omatoimisesti. Tosin toisiksi ylimmässä kuvassa Pyryn lisäksi Venla-siskoni.

P.s. Huomenna on Pyryn synttärit - apua mun pikkupupu on pian jo 9-vuotias! Synttärisankarista on siis tulossa myös videota.

10 kommenttia

  1. Onnittelut Pyrylle!!! Ja ihania kuvia

    VastaaPoista
  2. onnea pupulle

    VastaaPoista
  3. Mun kani on jo 10vuotta mutta onneeeeeee kanille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho ompas vanha! Pena-kani, joka asui meillä kotona mun ollessa vauva eli 11-vuotiaaksi :). Ja kiitos!

      Poista
  4. Onnee ja kannattaa kattoo ettei taka jalat ala pettää :) kun tutun kani piti lopettaa 9v:n Ja onnee viel kerran mun kani täyttää huomenna 5v (:

    VastaaPoista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!