21. huhtikuuta 2014

Meidän pääsiäisloma

Miten meidän pitkään odotettu pääsiäisloma meni?



Koko viikonlopun ulkona on ollut n. 15°C (jee!) ja etenkin Pyryn kanssa ollaan ulkoiltu todella kovasti! Pyryn kanssa siksi, että herra pärjää ja tykkääkin olla ulkona täysin omatoimisesti ja ilman valjaita - kunhan itse katson ettei naapurin kissat tule lähelle. Myös tytöt ovat päässeet ulkoilemaan valjaissa. Tällä viikolla voisinkin jo kunnostaa (tehdä kevätsiivouksen) meidän kaksikerroksiseen ulkohäkkiin, koska kanien olisi kelin puolesta varmasti siellä kiva jo ulkoilla.

Perjantaina meille tuli lomavieraita Sveitsistä ja niiden kanssa oli sitten kiva englantia kertailla (puhuivat vain saksaa ja englantia). Vieraat tykkäsivät kovin kaneistani - kukapa ei. Varsinkin Pipsan suuret silmät saivat paljon huomiota, tyttö näyttää kuulemma aivan sammakolta <3.

Sunnuntaina minuun tuli siskon päiväkodista meillekin tarttunut mahatauti. Eihän se tosin mikään ihme, koska koko talven olen ollut terveenä. Tälläkin hetkellä olen vasta toipilaana, joten huomenna ei taida olla kouluun asiaa ja jään vielä huilailemaan kotiin kanien kanssa. Minun lomani jatkuukin siis vielä huomiseen. 

Lomalla olen tehnyt kaneilun ja sairastelun lisäksi muutakin kivaa! Olen mm. syönyt pääsiäisruokia, kylpenyt paljussa, ulkoillut ja käynyt mummolassa.  Mitenkäs teidän loma on mennyt ja mitä olette tehneet?

4 kommenttia

  1. vähänkös suloisia kaneja :3 tosi ihania kuvia, toi toka on eniten mun mieleen! sä oot tosi kaunis ja tää oli ihana postaus :> toi banneri on tosi upee! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan superisti kaikista noista kehuista :O. Toi toka kuva on munkin lemppari :D.

      Poista
  2. Pyry <33 Mun loma meni hyvin!!!! Kanit ulkoili, joskin oli niiden makuun jopa liian kuuma, kun auringossa hipaistiin jo 20 astetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyry on <3. Kiva, että sunkin loma meni hyvin! Oli kyllä ihanan lämmintä :).

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!