16. tammikuuta 2014

Se tuli sittenkin!


Talvi nimittäin! Kävin Veeran kanssa ulkona ja hän otti minusta hieman kuvia. Sain olla ilman valjaita, joten minun oli kiva hypellä terassilla. Emme olleet ulkona kauaa, koska asteita oli melkein 15.  Olen Veeran mielestä oikein kiva kuvattava paitsi, että olen kaunein edestä päin kuvattuna enkä tykkää aina katsella sinne kameraan päin. Se on kuitenkin vain pieni juttu, koska osaan muuten poseerata oikein nätisti.

Sivupalkissa olleen kyselyn perusteella meistä lempikani oli teidän mielestä Pyry! Toisena ja kolmantena  tulivat Peppi ja minä lähes tasaisin äänin. Pyrystä on siispä tulossa lähiaikoina joku elämäntarinapostaus :D. Jos kuitenkin tahdotte elämäntarinapostauksen minusta tai Pepistä niin saatte vielä vaikuttaa siihen kommentoimalla tähän postaukseen, kenen tarinan tahtoisitte kuulla.

Pipsa-pupu

6 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. :D Voisinhan mä siitä ehkä kirjoitella

      Poista
  2. Kyllä tätä talvea tuli odotettuakin - sen mutakelin jälkeen! :)
    Kunhan pihalleamme olisi tarpeeksi valoisaa niin voisi ulkoiluttaa pupujakin ja kameraa joku päivä.

    VastaaPoista
  3. Milloin tulee arvonnan tulokset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvonnan viimeinen osallistumispäivä on 7.2. eli tulokset tulevat sen jälkeen :)

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!