12. elokuuta 2013

Kaveri kylässä ja hurjaa menoa


Tänään odotin Veeraa koulusta kotiin aivan normaalisti, mutta kun Veera tuli hänellä oli joku mukana. Veera selitti, että hänen kaverinsa nimeltä Kiia oli tullut katsomaan pupuja eli minua, Peppiä ja Pyryä. Ulkona hieman ripsi vettä, mutta Veera kysyi silti vapaaehtoisia ulkoilijoita. Minä ja Peppi (meidän aitauksen rohkeuskaksikko) otimme tietenkin haasteen vastaan ja lähdimme ulos. Enimmäkseen olimme katoksessa, johon ei satanut. Ilma oli mukavan raikas eikä ollut edes kylmä. Onhan minulla lämmin turkki. He ottivat myös kuvia minusta, joista pari voin tähän pistääkkin. Veera on jo nukkumassa, joten loikkasin vain hänen sängyn viereen lainaamaan IPadia.

 

"Jee olen paras!" huudan häkeissä odotteleville Pepille ja Pyrylle. He ihmettevät, että mikä minulla on, mutta minä vain riemuitsen, kun onnistuin pistämään kuvat isoiksi tällä Veeran IPadilla. Nyt täytyy lähteä ennen kuin Veera huomaa. Saatoin huutaa ehkä vähän liiankin kovaa..

Pipsa





5 kommenttia

  1. Anteeksi taas pyydän sitä juttuu et voisitko tehä tänne blogiin sellatteen missä kerrot esim.monta kertaa päivässä annat pupuilles ruokaa ja sellatteita "hoito-ohjeita":)?
    Tää on tosi kiva blogi:))

    VastaaPoista
  2. Sellainen olikin juuri suunnitteilla. Ilmestyy luultavasti viikonloppuna :)

    VastaaPoista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!