11. toukokuuta 2013

Matkailua



Eilen aamulla minulle selvisi, että saisin lähteä pienelle matkalle. Olin tietenkin todella innoissani (kuten aina) ja pakkailin kantokoppaani. Sinne pistettiim heinää, ruokaa, pieni juomapullo ja pyyhkeitä pehmukkeeksi. Hyppäsin kantokoppaan ja sitten lähdettiin.


Minut pakattiin autoon takapenkille Veeran kanssa ja siellä olikin varsin hauskaa oleskella. Touhuilimme siellä vaikka mitä! Minä join, söin, torkuin, työntelin heinää auton lattialle ja tein muitakin hauskoja puuhia.


Kun vihdoin olimme perillä meinasin ratketa liitoksistani! Olin niin innoissaan! Olin siellä kuin kotonani. Hypähtelin olohuoneessa ja lepäilin sohvalla. Mikä olisikaan parempaa viikonloppu puuhaa? Totta, ei mikään.




Kun oli lähdön aika, en olisi tahtonut ollenkaan lähteä. Niin hauskaa minulla oli ollut! Mutta kivaahan se oli mennä Pepin ja Pipsan luokse kotiin. Olivat hekin innoissaa, kun palasin kertomaan millaista oli ollut.

Pyry

6 kommenttia

  1. aww ihana pupu! :3

    http://roosa-iwillbe.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiva toi teksti kun se on kirjotettu pyryn näkökulmasta. :)

    Kommaathan takaisin?

    Pullavaihanapikkumuruni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja minä kirjoittelen sillai, että Peppi ja Pipsakin kirjoittelis Pyryn lisäksi nää postaukset. Vähän riippuu postauksesta, kenet pistän kirjoittelemaan :).

      Poista
  3. tämmöi eläinblogi ei iske oikee muhun, mut hauska idea (:

    http://laughing-myassoff.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi :). Ymmärrän kyllä että kaikkia ei kiinnosta.

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!