13. toukokuuta 2013

Happy Mother's Day Peppi!!

Eilen juhlittiin Peppiä, minun äitiäni, koska oli äitienpäivä. Peppi on minusta huolehtinut pienestä saakka ja nyt, kun olen jo hieman isompi pupu  osaan arvostaa sitä. Olemme Pepin kanssa parhaat ystävät. Siksipä oli syytä juhlistaa päivää oikein kunnolla!

Aamu alkoi iloisesti sillä, että minä menin onnittelemaan Peppiä. Peppi piti yllätyksestä ja päätimme mennä syömaan voikukkia aamupalaksi. Veera oli kerännyt niitä, koska halusi hänkin muistaa Peppiä. Sen jälkeen alkoi juhlat! Veera oli koonnut ulkoaitauksen ja sisustanut sen hienosti, sinne saimme mennä juhlimaan. Aluksi siellä olimme minä ja Peppi, mutta kyllä siellä kävi Hertta-sisko ja Pyry-isäkin onnittelemassa.

Mikäs paikka tämä on?
Täältä tullaan Peppi!
Äitienpäiväpusu kuuluu asiaan
vas. Minä kesk. Peppi oik. Hertta
Tämä oli kyllä ikimuistoinen päivä varsinkin Pepille. Ensi vuonna uudestaan!!

Pipsa

6 kommenttia

  1. Kiva blogi olin itse mukana kuvauksissa;-)

    VastaaPoista
  2. Hauska idea tällä sun blogilla, ei aivan normaali blogi :)

    binjata.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi! Sanothan terveiset minulta pupuille paijjaamisen muodossa <3 Ja olen varma, että omat urokseni kääpiöluppa Raki ja risteytyspoika Niisku lähettävät mielellään omat terveisensä myös pupuille :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäpä välitän terveiset pupuille. Terkkuja myös Rakille ja Niiskulle :)

      Poista

Tarkistan kaikki kommentit ennen julkaisua, joten ethän lähetä kommenttiasi suotta moneen kertaan!